Employee Value Proposition - EVP

“Employee Value Proposition“ (EVP) jsou jednoduše řečeno hodnoty v zaměstnání, které firma vytváří a kvůli kterým zaměstnanci právě v této firmě pracují.

Proč by se firma měla zajímat, které že to jsou ty „jejich“ hodnoty (EVPčka), jak je měřit, cílit a komunikovat, to by měl být jeden z prvních kroků strategie moderního HR.

Nás, konzultanty ve firmě Český Trh Práce, o EVP nejvíce naučil a neustále dále inspiruje Braňo Vargic (https://www.linkedin.com/in/branovargic/), dnes již bývalý prezident slovenské asociace HR “HRComm". Braňo, jako jeden z mála, kteří o EVP mluví, prožil velký kus kariéry ve vrcholovém HR korporací, stejně jako ve vrcholovém managementu mimo HR a věnoval se i externím konzultacím. Dokáže tedy najít ideální průsečík mezi teorií, praxí a dopadem na business. Braňo je nám sympatický i tím, že vychází z pečlivé analýzy a práce s daty, brojí proti malování věcí na růžovo, proti nabízení všeho možného (a nemožného) a především - upozorňuje, že to bude něco stát a nestane se to přes noc.

Přinášíme Vám podcast z pořadu #PersonalistikaZet, ve kterém se s Braňo Vargicem bavíme právě o EVPčkách. Stojí za to si ho poslechnout a nechat se Braňem inspirovat také.

Poslechněte si celý rozhovor (10 min)

https://www.zet.cz/tema/personalistika-zet-evp-a-jeho-nepostradatelnost-pri-hledani-novych-zamestnancu-14318